• TÜNDE
Hozzászólások 0

Visszáru számlázása pénztárgépes értékesítéshez kapcsolódan

Tisztelt Szakértő! Bolti kiskereskedelmi tevékenységet folytatunk. Amennyiben egy vevőnk nem kér számlát, pénztárgépes nyugtát készítünk. Előfordul, hogy a vevő garanciális okokból visszahozza a terméket, nem tudjuk kicserélni, és visszafizetjük a vételárat. A pénztárgépbe már nem tudjuk sztornózni a nyugtát, ezért egy negatív összegű kimenő számlát állítunk ki a vevő részére, aminek alapján visszafizetjük a vevőnek a vételárat. Ennél a számlánál nem tudunk korábbi számlára hivatkozni, mert nincs. Ilyen esetben azonban az online számla hibásnak ítéli a kiállított negatív összegű számlát. A kérdésünk arra vonatkozik, hogy mi ilyenkor a helyes eljárás?


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5