• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Távolsági értékesítés

Társaságunk távolsági értékesítést nyújt. Az általa kínált termékek speciálisak, a megrendeléstől számítva gyakran 2-3 hónap is eltelik a tényleges kiszállításig, mivel azokat egyedileg le kell gyártani. Megrendeléskor előlegfizetés történik (vételár 100%-a), melyről előlegszámla kerül kiállításra. A tényleges kiszállításkor végszámlát állítunk ki, melynek értéke a 100% előleg kifizetése miatt 0 forint. 2021.06.30-ig a távolsági értékesítésre a belföldi 27% áfa került felszámításra. 2021.07.01-től is alkalmazható a korábban bevezetett számlázási mechanizmus (előlegszámla, végszámla), vagy egy értékesítési számla kiállítása szükséges? Adatszolgáltatásunkat az OSS rendszerben teljesítjük. Amennyiben egy darab számla kiállítása elegendő, azt az előleg beérkezésének napján vagy a tényleges kiszállításkor kell kiállítani?


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1