Hozzászólások 0

Hibás számla

Tisztelt Adózóna! Az elektronikusan beérkezett hibás számlákat kötelezően be kell-e fogadnia a vevőnek, megrendelőnek, vagy visszautasíthatja és visszaküldheti azokat annak ellenére, hogy az online számlázó programok automatikusan továbbítják az adatszolgáltatásra kötelezett számlákat a NAV felé? A gyakorlatban előfordul, hogy a már beérkezett elektronikus számláról utólag derül ki, hogy hibás és helyesbítésre van szükség. • Mi a teendő abban az esetben, ha a rossz számla és az azt helyesbítő számla együttes összege nullát tesz ki, tehát az eredeti számla teljes egészében törlésre kerül, a helyettük beérkező helyes, harmadik számlán pedig nem történik rájuk hivatkozás? Az eredeti és stornó számlákat visszaküldhetjük-e a szállítónak, vagy nekünk kell megőriznünk őket? Könyvelnünk kell-e a rossz és a stornó számlákat? Ha nem könyveljük le, és visszaküldésre sem kerülnek szerepeltetni, kell-e az áfabevallásban?


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

Előfizetési csomagajánlataink:


 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
2021 május
H K Sze Cs P Sz V
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
hirdetÉs

exit_to_app Ön korábban már belépett a HVG csoport egyik weboldalán. Ha szeretne ezen az oldalon is bejelentkezni, ezen a linken egy kattintással megteheti.

close