• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

NAV adatszolgáltatás

Tisztelt Adózona! Milyen módon szankcionálja a NAV az olyan eseteket, amikor véletlenül rossz adattartalommal állítjuk ki a számlát és ezért nem tud megvalósulni az adatszolgáltatás? (Pl. külföldi EU-s partnernél FAD adókulcsot választunk ki és nem tudja az EU-s adószámmal párosítani a rendszer vagy véletlenül 0 százalék áfa kerül kiválasztásra egy belföldi ügyletnél.) Ha ilyen történik, a sztornószámla sem kerül be a NAV rendszerébe, csak a javított számla. Az ilyen rossz adattartalmú számlákkal mi a teendő? Mit tudunk tenni, hogy szabályosan járjunk el?


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1