Hozzászólások 0

8 napos számlaadási határidő fuvarozásban

Tisztelt Szakértő! Cégünk belföldi-, nemzetközi árufuvarozással fogalkozik, és október 01-jétől kötelezően érvénybe lép, a teljesítéstől számított 8 napos számlázás (kivéve a közösségi értékesítést EU-n belül). 1. Ha szerződésben meghatározott, havi vagy kétheti számlázás van rögzítve, akkor mi a teendő? 2. Ha a sofőr folyamatosan vidéken van, hetente jön haza, és tudja leadni a fuvarokmányokat, mire feldogozásra kerülnek, valószínűleg nem tartható a 8 nap. 3. Ha a fővállalkozó teljesítési igazolásától függ a számlázás, mert máskülönben nem fogadják be a számlánkat, akkor mi a teendő? 4. Ha az alvállalkozó késve küldi be a fuvarokmányokat, mert ő is később kapja meg, és tudja feldolgozni, ezért nem tudjuk továbbítani és emiattszámlázunk 8 nap után, mi a teendő? 5. Egyéb előre nem látható ok (betegség, áramszünet, stb) 1–2 nap csúszás esetén? 6. Ha a cégünk kap 8 napon túli számlát és befogadhatja azt? Segítségét köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

Előfizetési csomagajánlataink


 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2023 február
H K Sze Cs P Sz V
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 1 2 3 4 5
hirdetÉs