• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Co-working iroda: telephely?

Tisztelt Szakértő! Egy informatikai kft. tulajdonosa és ügyvezetője a napi feladatok ellátására co-working irodában bérel magának egy asztalt. A szerződés nem határozott idejű, bármikor eldönthető, hogy nem bérel tovább, illetve, ha van szabad asztal, bármikor akár 1 hónapra is igénybe vehető. A számlán ez szerepel: co-working havidíj. A havidíj magában foglal mindent (iroda, kiszolgálóhelységek hasznánlata, rezsidíjak stb). Kérdésem, hogy a fenti bérelt helyet telephelyként be kell-e jelenteni. A szolgáltatás igénybevételét hosszú távra tervezi, a co-working-havidíjat szeretné elszámolni, az áfatartalmát szeretné levonásba helyezni. Köszönöm válaszát.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1