• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Konzorciumi tagok közötti elszámolás

Tisztelt Szakértő! Egy építőipari kivitelezési munkára a megrendelővel A és B cég konzorciumba állva kötött szerződést. A konzorciumvezető az A cég, de A és B cég is 50-50%-ban számláz a megrendelő felé. Megállapodás szerint A és B cég időközönként elszámol egymással a projekt alatt. A konzorciumi megállapodás csak a két fél közötti elszámolást említi, annak gyakorlati megvalósítását nem szabályozza. Kérdés, hogy például az A cég oldalán felmerülő többletköltségeket miként tudja elszámolni? A cég állíthat ki számlát B cég részére? A számlát milyen áfatartalommal kell kiállítani? Áfakörönként összesítve vagy áfa nélkül (mentesen/kívül)? Válaszát előre is köszönöm.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5