• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Online vásárlás utáni számla letöltés elmulasztása

Tisztelt szakértő. Társaságunk online vásárolt egy magyarországi lakberendezési termékeket árusító cégtől. Az eladó cég 7 napot biztosít arra, hogy a számla kiállításától számolva letöltsük a szerződéses partnere oldaláról a számlát. Amennyiben ez valamilyen oknál fogva nem történik meg, azt a tájékoztatást adják, hogy törvényileg 7 napunk volt letölteni, és ők így teljesítették a törvényi kötelezettségüket. Már sajnos szeptember óta kérjük őket, hogy küldjék újra ki a számlát, de ez azóta se történt meg. Kértük őket, hogy hitelesített másolati példányt küldjenek, de sajnos eredménytelenül, mindig csak ezzel a 7 nappal jönnek, és hogy továbbították a kérést a pénzügy osztálynak, akik leterheltek, de ilyen nincs, hogy szeptember óta nem tudnak újraküldeni egy számlát. Kérdés 1: Hol van ez a törvényekben, hogy csak 7 napja van a vevőnek letölteni a számlát? Kérdés 2: Mit lehet tenni, hogy megkapjuk (még ha lehet decemberben) a számlát? Mire hivatkozhatunk, kihez kell/érdemes fordulni? Esetleg ügyvédi levél, fogyasztóvédelem? Már nem tudunk mást kitalálni. Előre is köszönettel: FB


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

Előfizetési csomagajánlataink:


 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
2021 december
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
hirdetÉs