• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Online számla

Tisztelt Szakértő! Abban kérem a segítségét, hogy van olyan számlánk, mely sajnálatos módon nem lett az online számla rendszerbe elküldve (külföldi partner, magyar adószámmal rendelkezik - hiányzott a magyar adószám-> nem küldte el a rendszer). Előző havi volt a számla, tehát már az 5 napos határidőn túl vagyunk. Önök szerint milyen módon tudnánk javítani? Köszönöm a segítségüket!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

Előfizetési csomagajánlataink:


 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
2021 május
H K Sze Cs P Sz V
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
hirdetÉs

exit_to_app Ön korábban már belépett a HVG csoport egyik weboldalán. Ha szeretne ezen az oldalon is bejelentkezni, ezen a linken egy kattintással megteheti.

close