• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Online számla

Tisztelt Szakértő! Abban kérem a segítségét, hogy van olyan számlánk, mely sajnálatos módon nem lett az online számla rendszerbe elküldve (külföldi partner, magyar adószámmal rendelkezik - hiányzott a magyar adószám-> nem küldte el a rendszer). Előző havi volt a számla, tehát már az 5 napos határidőn túl vagyunk. Önök szerint milyen módon tudnánk javítani? Köszönöm a segítségüket!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1