• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Német cég, magyar alkalmazott

Tisztelt Szakértő! Az alábbi kérdésben kérném segítségét. Adott egy német Gmbh, amely tervezési szolgáltatást nyújt Németországban. Szeretne magyar tervezőket munkavállalóként foglalkoztatni. Budapesten bérelne irodát és ebben az irodában dolgoznának alkalmazotti jogviszonyban. Magyarországon szeretnék fizetni a járulékokat. Ez hogyan tud megvalósulni? Elegendő a német cégnek adószámot kiváltatnia Magyarországon? Telephelyet keletkeztet az iroda? Ezt hogyan, milyen nyomtatványon kell bejelenteni? Milyen számviteli és adózási teendői vannak ennek a német cégnek Magyarországon? Ugyanúgy könyvelni kell, mint egy magyarországi céget, és év végén beszámolót, taót, ipát kell fizetnie? Köszönettel.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5