• Bódis Zsuzsanna
Hozzászólások 0

Be nem jegyzett kft.

Tisztelt Szakértő! Egy eléggé érdekes témával kapcsolatosan szeretnék segítséget kérni. Alakult egy kft. 2016.12.15-én, aminél kiderült (ügyvédi hibából kifolyólag) 2017.01.23-án, hogy nem jegyezték be. Ez a kft. iskolakonyhát üzemeltetett volna, az alkalmazottak 01.01-től be lettek jelentve, iskolakonyha működött. 01.24-én alakult egy másik kft., amely be lett jegyezve, megkezdte működését. Kérdéseim a következők lennének: 1. Ilyenkor mi az eljárási menet, beszámoló készítése a be nem jegyzett kft.-re? (Az alkalmazottak ki lettek jelentve 01.23-án.) Mennyi időn belül és mi alapján kell a beszámolót elkészíteni stb.? 2. 01.23-ig minden étkezés ki lett számlázva, azonban van olyan, amit a mai nappal tudtunk kiszámlázni mivel nem csak iskolások hanem külsősök is ebédelnek vagy elviszik az ebédet. (ezek létszámát a mai napra tudták leadni). Ez így jó-e vagy hiba, ha a mai nappal számláz a nem létező kft?. 3. A bevételek a bankszámlára érkeznek meg, azt a pénzt mikor lehet onnan kivenni, erre van-e valamilyen szabály? 4. Mivel a törzstőkét az önkormányzat adta, úgy gondolom, hogy elszámoláskor azt vissza kell fizetni neki. Ennek mi a helyes eljárási menete? 5. A fent leírtakon kívül mi az, amire ilyenkor oda kell figyelni? Ilyen esetem még nem volt. Segítségét előre is köszönöm


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1