Hozzászólások 0

Online pénztárgép

Tisztelt Szakértő! Az alábbi kérdésben kérem szíves segítségüket: Társas vállalkozás 2013 augusztusában vegyeskereskedést nyitott, ehhez augusztusban pénztárgépet vásárolt. Szeptemberben igényelt támogatott kódot az új online pénztárgép beszerzéséhez. Családi okokból az élelmiszer-üzletet egy hónap után bezárta, működési engedélyét az önkormányzatnál visszavonatta. Tervei között szerepelt, hogy december végén újra megnyit, ezért a régi pénztárgépet nem záratta le, december elején megrendelte az új online pénztárgépet, amelynek kiszállítását a forgalmazó következő év áprilisára igazolta vissza. A forgalmazó tájékoztatása szerint a régi pénztárgépből akkor olvassa ki az adómemóriát és zárja le, amikor az új online pénztárgépet kiszállítja. Decemberben az üzletet a vállalkozás nem tudta újraindítani, jelenleg sem működik, és valószínű, csak idén őszre indulhatna újra, másik városban, költözés miatt. A fenti esetben hogyan jár el helyesen a vállalkozás a régi és az új pénztárgépet illetően? Köszönettel Timár Valéria


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1