• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Elektronikus bérjegyzék

Tisztelt Szakértő! Szeretném megtudni, aggályos-e jogi szempontból, ha a papír alapú bérjegyzéket a munkáltató elektronikusra cseréli? Az elektronikus bérjegyzékhez való hozzáférést a munkáltató a cég területén elhelyezett "nyilvános" számítógépes pontokon biztosítaná. Kötelesek vagyunk nyomtatási lehetőséget is biztosítani? Megtisztelő válaszát előre is köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2