• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

NAV és a cégbíróság közötti adatáramlás

Tisztelt Szakértő! Totális káosz tud kialakulni, ki, mit tart nyilván, és mikor, ezért kinek még mit kell bejelenteni. Egy kft. megalakult 2010-ben, részletes TEÁOR számokat felsorolva a Cégbíróság felé. Aztán 2013 -ban történik egy tagi változás a cégben. Jelenleg ott tartunk, hogy sem a NAV-nál sem a Cégbíróságnál nincsenek meg a fő tevékenységen kívüli további tevékenység TEÁOR kódjai. A cégbíróság úgy tudom már csak a főtevékenységet tartja nyilván. Kérdés tehát: nem újonnan alakult cégnek mikor kell (vagy kellett?) a NAV felé jelenteni a használt tevékenység TEÁOR számait, ha eredetileg az alakuláskor szerepelt a társasági szerződésben? Azt tudomásunkra hozták, hogy ha új tevékenységet akarunk felvenni, azt a NAV felé kell bejelenteni változásbejelentésként, de mi a helyzet a fent leírt esetben? Kellett volna tennie valamit a cégnek a mai napig ez ügyben? Válaszukat előre is köszönöm.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1