• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Teljesítési igazolással kapcsolatos tudnivalók

Tisztelt Szakértő! A könyvelőnktől azt az információt és kérést kaptuk, hogy 10. hótól kezdődően gyűjtsük össze a szolgáltatásokhoz kapcsolódó teljesítési igazolásokat. Főleg a nagyobb értékűeket emelték ki. Korábban ilyet nem kértek és számos bejövő számlához nem tartozik ilyen igazolás. Ilyen esetben kérjük meg a szolgálattevőt, hogy állítsanak ki ilyen dokumentumot? Mi lehet az oka, hogy 5 év elteltével kéri a könyvelőiroda az említett dokumentumot? Amennyiben szállítás történt és része szolgáltatás is, arról is szükséges kérnünk? Szállítólevél is megfelelő lehet teljesítési igazolás helyett? Előre is köszönöm a válaszát!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 december
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4