• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Garanciális termékek

Tisztelt Szakértő! Cégünk címkenyomtató gépeket gyárt és értékesít. A gépekhez garanciális kötelezettség is kapcsolódik. Kérdésem az lenne, hogy ha a garanciális időn belül nyújtott alkatrészekért és javítási szolgáltatásért nem kérünk díjat, hogyan kell/fel kell-e tüntetni azt a számlán? Nullás számlát ezért nem állíthatok ki (gondolom), viszont a beszerzett alkatrész áfáját levonásba helyeztem, most pedig garancia miatt nem számlázom, nem keletkezik fizetendő áfám? Amennyiben tesztüzemhez címkét adok ingyenesen, szintén az a kérdésem, hogy hogyan járok el helyesen, hogyan kell ezt kezelni (beszerzéskor a címkepapír áfáját levonásba helyeztem)? Előre is köszönöm válaszát!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1