• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Kényszertörlés számviteli szabályai

Tisztelt Szakértők! Egyik ügyfelünket kényszertörlés alá helyezték október 13-ától. Majd december 29-étől visszaállították élőbe. Kérdéseink a következőek: 1. Kényszertörlés előtti teljesítésű bejövő számlák, kényszertörlés alatt lettek kiegyenlítve. Október 12-ei megszűnő beszámolóban hogyan kell szerepeltetni? 2. Kényszertörlés alatt kiállított és pénzügyileg teljesült előleg (kimenő) számlával, amelyről nem készült végszámla, milyen teendő van? 3. A kényszertörlés alatt fizetett hiteltörlesztéssel hogyan csökkenthetjük a tartozást? 4. A cég élőbe való visszaállítása után milyen teendőink vannak? Hogyan történik a nyitás? Előre is köszönjük a választ!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1