• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Online pénztárgép hiányos adatszolgáltatás

Tisztelt Szakértő! Cégünk online pénztárgépeket használ, azonban ellenőrzés során azt vettük észre, hogy vannak olyan napok, amikor az adatszolgáltatás nem jelenik meg a NAV-nál. A pénztárgép a nyugtát rendben kiadja, ami könyvelésre is kerül. Mi ilyen esetben a teendő? Valamilyen módon utólag lehet, kell ezeket az adatokat megadni? Nem tudjuk, mi okozhatja ezt a hibát, mert az előző és következő napokon rendben működik az adatszolgáltatás. Természetesen ezt a hibát nem aznap észleljük, a hónap végi egyeztetés során derül ki.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1