Hozzászólások 0

Nem kap számlát

Tisztelt Szakértő! Egyik ügyfelünk a Temu.com webshopjából két alkalommal rendelt árut, regisztrációban megadta a kft. adószámát és minden kért azonosítót. A rendelés megérkezését követően e-mailen egy nyugtát küldtek ki, amin nettó ár plusz áfa bontásban szerepel az áru értéke, természetesen a vevő neve nem, csak megjegyzésben a szállítási cím és a kft. neve. Jelezték, már az első rendelés után, hogy számlát kérnek, erre az ügyfélszolgálat azt a válasz adta, hogy csak magánszemélyeket szolgálnak ki, és csak nyugtát adnak. A webshop üzemeltetője Írországban bejegyzett társaság, EU-s adószámmal. Véleményem szerint számlát kellene kiállítaniuk. Másik kérdésem, hogy a már átutalt vételár miként számolható el? Válaszát előre is köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 június
H K Sze Cs P Sz V
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30