• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Helyesbítő számla

Tisztelt Szakértő! Társaságunk több telephelyen kiskereskedelmi boltot üzemeltet, ahol kötelező az online pénztárgép használata. Ezen telephelyeken egy jövőbeli termékértékesítéshez az ügyfelek előleget fizetnek be, amely – mivel az ügyfelek nem kérnek számlát – a pénztárgépbe történő beütéssel kerül rögzítésre, az ügyfél befizetését a pénztárgépes nyugta bizonyítja. Az ügyletet követően – akár több hónap múlva – a vevő szerződéstől történő elállása vagy egyéb okok miatt a befizetett előleg visszafizetésére kerül sor. Ezen visszafizetés nem a kiskereskedelmi egységben fog történni, hanem a társaság központja kezeli a visszafizetendő összegek dokumentálását követően, és a visszafizetendő összeget a vevőnek banki átutalással, vagy belföldi postautalvánnyal fizetik vissza. Kérjük szíves segítségüket annak eldöntésében, hogy hogyan, milyen bizonylattal történjen a pénztárgépes nyugta stornózása ahhoz, hogy az adóhatóság szabályosnak minősítse?


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1