• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Pénztárgép-meghibásodás, számla helyett helyett nyugta

Tisztelt Szakértő! Pénztárgépünk meghibásodása miatt (hálózati hiba) kb. 3 órás időintervallumon keresztül nyugták kerültek kiállításra. Miután a pénztárgép helyreállt, ismét azt kezdtük el használni, a nyugtákkal egyelőre nem csináltunk semmit. Az lenne a kérdésem, hogy utólag mit tudunk kezdeni a nyugtákkal? Hogy tudjuk azokat a pénztárgépbe felvinni? Mi lenne a helyes gyakorlat? Kell-e valamilyen bejelentést tennünk a NAV felé? Előre is köszönöm segítségét!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1