Hozzászólások 0

Bezárt szolárium

Tisztelt Szakértő! Vásároltam szoláriumbérletet 2022.04.11-én, SZÉP-kártyával fizettem, amit nem teljesen jártam le, hiszen nyár volt. Majd a szolárium 2022.08.31-én bezárt, nincs elérhetőség, semmi sem, a honlapjukat is megszüntették. Kinyomoztam a tulajdonos számát, felhívtam, azt mondta, hogy csak akkor tudja visszafizetni a pénzemet, ha megvan a pénztárgépblokkom. Sajnos az nincs meg, hiába mondtam, hogy kártyával fizettem, azt nem fogadja el. A kérdésem az lenne, hová fordulhatok, milyen lehetőségem van, hogy visszakapjam a pénzem? Esetleg a Ptk. ezen jogszabályai itt irányadók lehetnek? (Ptk.: 6:518§, 6:519§, Ptk.: 3:48§ (3) ek.) Válaszukat nagyon szépen köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

Előfizetési csomagajánlataink


 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2022 december
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
hirdetÉs