Hozzászólások 0

Szállás előlegének visszafizetése, számla sztornózása

Tisztelt Adózóna! Szállásadóként merült fel kérdés. A helyes eljárásmenetben kérném segítségüket: 2021. január 31-én foglalt a vendég 2021.08.09-től 08.15-éig 6 éjszakára szállást, 2 fő részére, a szállás.hu oldalán. A szállásdíj 6 éjszakára 62.310.- Ft, melyből 3 éjszakára járó 31.155.- Ft-ot 2021. február 1-jén átutalt a kft. számlájára. 2021. február 2-án a számla az átutalt előlegről a számlázó programmal ki lett állítva, ami bement a NAV-hoz és a vendégnek el lett küldve. A tegnapi napon a szállás.hu értesített, hogy a vendég lemondta a szállást valami közbejött, kéri vissza az előlegként befizetett 31.155.- Ft-ot, melyet visszautalunk. A kérdéseim: 1. Hogyan sztornózzuk a 2021. február 02-án kiállított számlát? 2. Mit tartalmazzon a szöveg? 3. Először sztornózzuk a számlát és azután utaljunk? Mi a helyes eljárásmenete a lemondott szállásdíj visszautalásának?


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

Előfizetési csomagajánlataink


 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2022 december
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
hirdetÉs