• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Pénztárgép és pénzkezelési szabályzat

Tisztelt Szakértő! Tevékenységünk jellegéből adódóan több fióktelepen bonyolítunk pénzforgalmat. Cégünk az értékesítéseket egy integrált programmal kezeli, ebben található számlázó és pénztári program is. A külföldi anyavállat szigorú előírása miatt nem tudjuk a programot minden fióktelepen használni, ezért pénztárgéppel (nyugtaadás) próbáljuk a törvényt betartani. Fióktelepeinken az értékesítést nem saját dolgozóink végzik. Első gondunk: kezelheti-e egy vállalkozás pénztárát az, aki nincs munkaviszonyban. Második gondunk, hogyan feleljünk meg a törvénynek, ha a vevő számlát kér és készpénzben fizet úgy, hogy a NAV-hoz ne menjen be duplán az információ. Mire kell kitérni a pénzkezelési szabályzatban a fióktelepeknél? Kiállíthatunk-e számviteli bizonylatot a nyugták értékéről, hogy a készletünk is mozogjon, illetve megoldás lehet-e ha a készpénzt nem adóügyi bevételként ütjük be a pénztárba, kiállitjuk a számlát, és azt postázzuk, e-mailen küldjük el a vevőinknek. Mennyi időnk van erre az értékesítést és a pénzátvételt követően? Köszönöm válaszát.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

Előfizetési csomagajánlataink:


 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
2021 május
H K Sze Cs P Sz V
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
hirdetÉs

exit_to_app Ön korábban már belépett a HVG csoport egyik weboldalán. Ha szeretne ezen az oldalon is bejelentkezni, ezen a linken egy kattintással megteheti.

close