Hozzászólások 0

Jelenléti ív

Tisztelt Szakértő! Kérdésem a munkaviszonyban előírt jelenléti ív vezetésére vonatkozik. Korábban megszokott jelenléti ív formát vezetjük. Ezen megtalálható adatok sorrendben: munkavégzés kezdete, mv. aláírása, munkavégzés befejezése, mv. aláírása, ledolgozott idő, munkaközi szünet. Kötelező a jelenléti ívet manuálisan vezetni, és minden nap több aláírással ellátni, vagy vezetheti a munkavállaló számítógépen? Itt nem a zárt rendszerű elektronikus jelenléti ívre gondolok. Tudomásom szerint a munkaidő-nyilvántartás vezetése a munkáltató kötelezettsége, a munkavállaló emiatt nem szankcionálható. Például excelben napi szinten vezetett munkaidő-nyilvántartás megfelel-e a jelenlegi előírásoknak, ha hónap végén kinyomtatva, mindkét fél aláírásával látja el?


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1