Hozzászólások 0

Nyugta

Tisztelt Szakértő! Ügyfelem költöztetéssel foglalkozik. A számlázási gyakorlata eddig az volt, hogy a költöztetés befejeztével valamelyik alkalmazott kiállította és átadta a számlát az ügyfélnek, illetve átvette tőle a pénzt. Ügyfelem célja, hogy levegye a számlakiállítás terhét az alkalmazott válláról. Kérdéseim: – Számla helyett elégséges-e a nyugta kiállítása és a helyszínen az ügyfélnek történő átadása, ha az ügyfél magánszemély és készpénzzel fizet? – Ha szintén magánszemély a megrendelő, és készpénzzel fizet a költöztetés befejeztével, akkor megfelelő-e az a megoldás, hogy egy saját készítésű formanyomtatvány aláírásával igazolják a pénz átvételét? A számla kiállítása viszont később, számlázó programból történne, s elektronikusan juttatnák el a megrendelő részére? Válaszát előre is köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

Előfizetési csomagajánlataink:


 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
2020 augusztus
H K Sze Cs P Sz V
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
hirdetés

exit_to_app Ön korábban már belépett a HVG csoport egyik weboldalán. Ha szeretne ezen az oldalon is bejelentkezni, ezen a linken egy kattintással megteheti.

close