Hozzászólások 0

Nyugta

Tisztelt Szakértő! Ügyfelem költöztetéssel foglalkozik. A számlázási gyakorlata eddig az volt, hogy a költöztetés befejeztével valamelyik alkalmazott kiállította és átadta a számlát az ügyfélnek, illetve átvette tőle a pénzt. Ügyfelem célja, hogy levegye a számlakiállítás terhét az alkalmazott válláról. Kérdéseim: – Számla helyett elégséges-e a nyugta kiállítása és a helyszínen az ügyfélnek történő átadása, ha az ügyfél magánszemély és készpénzzel fizet? – Ha szintén magánszemély a megrendelő, és készpénzzel fizet a költöztetés befejeztével, akkor megfelelő-e az a megoldás, hogy egy saját készítésű formanyomtatvány aláírásával igazolják a pénz átvételét? A számla kiállítása viszont később, számlázó programból történne, s elektronikusan juttatnák el a megrendelő részére? Válaszát előre is köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5