• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Előző év – önrevízióval tudom csak rendezni?

Tisztelt Szakértő! Vállakozásunk 2017 októberében belga vevőnknek szállított alkatrészt és számlázta (1080 EUR). A partnerünkhöz a szállítmány sérülten érkezett, ezért visszaküldte javításra. Pár nappal később küldött egy új megrendelést a sérült elemekre. Ez alapján újraindították a gyártást papíron, de csak javították az alkatrészeket, ez alapján az értékesítés új számlát állított ki decemberben, figyelmen kívül hagyva a már kiállított számlát és az később sem került stornózásra. A folyószámla-egyeztetéskor sem tűnt fel, mivel mindig azt a választ kaptuk, hogy nincs meg a számla náluk, küldjük el, majd küldjük az átvételről az igazolást és a mai nap folyamán vette észre a partnerünk, és a kereskedő, hogy kétszeres számlázás történt. Nekem a számlát stornóznom kellene, de az előző év bevallásait mind önrevíziózni kell? Hogy járok el szabályosan, mi a legegyszerűbb megoldás? A cég éves forgalma 2 milliárd Ft. Kérném a segítségét a helyes megoldáshoz. Köszönettel!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1