• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Online adatszolgáltatás – mentesítési kérelem

Tisztelt Szakértő! Cégünk 2018. 09. 01-jével új vállalatirányítási rendszert vezet be, amely a legrosszabb esetben is 2019. 01. 01-jével indulna. A régi vállalatirányítási rendszerünk, melyből a számlákat is kiállítjuk, régi, és fejlesztői támogatás hiányában nem tudnánk megfelelni a 2018. 07. 01-jétől induló online adatszolgáltatásnak. Van-e arra mód, hogy cégünk mentességet kérjen a 2018. 07. 01-jén induló online adatszolgáltatás alól? Ha igen, akkor milyen formában és hova kell kell megküldenünk a mentesítési kérelmet (elektronikusan vagy papír alapon)? Ha nem lehet ilyen mentességet kérni vagy nem ítéli meg a NAV, akkor milyen alternatív adatszolgáltatási lehetőséggel tudnánk esetleg megfelelni az adatszolgáltatásnak átmenetileg? Például jelenthetnénk-e úgy, mint a kézi számlákat? Válaszát előre is köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1