Hozzászólások 0

Álláskeresési járadék

Tisztelt szakértő! A kilépő dolgozónak ki kell állítani az "igazolólap az álláskeresési járadék megállapításához" nevű nyomtatványt. A nyomtatvány 15., 16. és 17. pontjában a kilépést megelőző négy negyedév adatait kérik. Volt egy olyan dolgozónk, akinek a munkaviszonya 2017.06.02-től 2017.09.18-ig tartott. Előző évben is dolgozott nálunk 2016.04.14.-2016.09.08-ig. Mi a 2017. évi kilépő álláskeresési igazoláson 2016.07.01-2017.06.30-i adatokat szerepeltettünk. A dolgozó új munkáltatója szerint hibás az adatlap. Ezen az adatlapon kizárólag a 2017.06 havi adatokat kell szerepeltetni. Kérem a segítségüket, hogy mi a helyes kitöltés.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1