• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Útnyilvántartás webáruház esetén

Tisztelt Szakértő! Szeretném a szíves segítségét kérni. Férjemmel 50-50 százalékos tulajdonunkban lévő webáruházat működtetnünk, munkaviszonyos alkalmazottanként bejelentve. Megrendelőink 90 százaléka magánszemély, akik telefonon vagy interneten adják le a megrendeléseiket. Többször is előfordul, hogy nem munkanapra esnek a kiszállítások, mivel a megrendelőknek csak a hétvége felel meg. Kérem, legyen szíves segítsen, hogyan lehet megoldani ilyen esetben az útnyilvántartást, ha szombat-vasárnap történik a kiszállítás? Milyen nyomtatványt kell alkalmazni, hogy az a NAV-ellenőrzés során is megfeleljen? Két kisteherautóval dolgozunk, amelyek gázolaj üzeműek. Ha vissza szeretném igényelni az üzemanyag-beszerzésről, a tárgyieszköz-karbantartásról szóló számlákból az áfát, hogyan kell bizonylatolni, miként járok el helyesen? Válaszát előre is köszönöm szépen!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1