• Vágner Emília
Hozzászólások 0

Áru vagy szolgáltatás

Tisztelt Szakértő! Az alábbi témában kérnék szépen a segítséget. Egyik cég nagy tételben értékesít notebookokat. Ehhez a gyártó úgynevezett prosupportot ad el, ami a számlán is külön tételként szerepel az áruk alatt. Ez egyfajta kliens támogatás, melynek keretében a notebook végleges tulajdonosa meghibásodás esetén gyors segítséget kap, például azonnali elérhetőséget prosupport mérnökökhöz, különböző automatizált támogatásokat, alkatrészkiszállítást. Kérdésem, hogy lehet-e ezt a „lehetőséget” is árunak tekinteni vagy közvetített szolgáltatásként kell könyvelni. A magyar beszállító (aki valószínűleg a gyártótól vásárolta) nem tüntetett fel a számlán utalást közvetített szolgáltatással kapcsolatban, és az én ügyfelem sem. Tehát most így az ipa feltöltése előtt fontos lenne tudni, hogy áruként vagy szolgáltatásként könyvelendő a fenti tétel. Köszönöm a segítséget. Vágner Emília


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1