• Bódis Zsuzsanna
Hozzászólások 0

Külföldi iroda

Tisztelt Szakértő! A következőkben szeretném a segítségét kérni. Van egy nonprofit EGTC-m (Európai Területi Társulás), amelynek Magyarországon van a telephelye, és most Szlovákiában nyitna egy irodát. Következő kérdéseim lennének: 1. A munkavállaló szlovák állampolgár, őt gondolom, foglalkoztatni lehet, járulékokat a magyar NAV-nak kell vallani, ugye? Úgy állapodtak meg, hogy bruttó 900 euró a fizetése. Minden hónap 31-ei árfolyammal ki kell számolni, mennyi forintban a bruttó fizetése? És annak a nettóját euróban elutalni neki? 2. Alkalmazott szlovák rendszámú autójára kiküldetést, munkába járást elszámolni lehet-e? És ezt forintban vagy euróban kell kifizetni? 3. Cafeteria: adható e cafeteria a munkavállalónak? SZÉP-kártya és készpénz cafeteria formában? Ezt is euróban kell kifizetni? Hol tudok ezeknek a dolgoknak alaposan utána nézni? Segítségét előre is köszönöm. Zsuzsa


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

Előfizetési csomagajánlataink


 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST / VIDEÓ
2022 június
H K Sze Cs P Sz V
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
hirdetÉs