Hozzászólások 0

Kártyával történő számlakiegyenlítés

Tisztelt Szakértő! Cégünk fő tevékenysége járóbeteg-ellátás. Ügyfeleink számláikat leginkább készpénzzel, egészségbiztosítási kártyával vagy bankkártyával egyenlítik ki. Jelenlegi fizetési eljárásunk, hogy előbb elkészítjük a számlát, melyre az ügyfél által kért fizetési módot tüntetjük fel. Sajnos a jelenlegi számlázó rendszerünk csak a készpénzes számlákat képes elkészíteni, tehát az azonnali bankkártyás, illetve egészségbiztosítási kártyás fizetési mód esetén kézi számlatömböt használunk. Amikor kiegyenlítené az ügyfél a számlát valamelyik kártyájával, akkor derül ki, hogy vagy nem működik az egészségpénztár rendszere, vagy nincs fedezet a kártyán, tehát csak készpénzzel tud fizetni. Ekkor mi sztornózunk és kiállítjuk a készpénzes számlát. Van-e ennél gyorsabb lehetőség, amely minden előírásnak megfelel? Szabályos-e, ha előbb a kiegyenlítést bonyolítjuk le, majd azt követően készül a számla? Üdvözlettel: Hegyi Tünde


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5