• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Riasztó rendszer költségelszámolása

Tisztelt Szakértő! Egy családi házon belül kialakított irodában (mely egy kft. székhelyeként is szolgál) riasztórendszer kiépítését tervezik. A családi ház tulajdonosa ingyenesen bocsátja a kft. rendelkezésére az irodát, amely egyben a központi ügyintézés, iratőrzés helye is. A riasztórendszer kiépítésének egy egyszeri nagyobb költsége van, melynek keretében kiépítik a biztonsági rendszert (véleményem szerint bérelt ingatlanon végzett beruházás), és havonta egy kisebb összeget kell majd fizetni, melynek fejében kivonulnak riasztáskor (igénybe vett szolgáltatás költsége). Természetesen nem különíthető el egzakt módon a magán- és a céges használat, mert nemcsak az irodára, hanem az egész házra kiépítik a riasztórendszert. Ha a kft. nevére kérik a számlát, elszámolhatja-e a kft. a teljes összeget, vagy egy részét (például területarányos megosztás alapján ki kell-e számlázni a magánszemély ingatlantulajdonos felé)? Ha a magánszemély nevére kérik a számlát, átterhelheti-e egy részét, vagy egészét a felmerült költségeknek? Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel: Erdélyi Andrea


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1