• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Adómentes lakáshitel

Tisztelt Adózóna! Nagyon sok mindent olvastam az adómentesen adható lakáshitel-támogatásról (5 millió/év). Viszont gyakorlati útmutatót sehol nem találok. Azt olvastam, hogy a hitelvezető banknál tudnak segíteni, de onnan elküldtek minket, hogy a könyvelővel kell ezt intézni. Vagyis, ha az ügyvezető a jogszabályok alapján úgy ítéli meg, hogy a munkavállaló jogosult az adómentes lakáshitel-támogatásra, akkor mi a pontos teendő? A cég a számlájáról elutalja a törlesztést a hitelvezető bankhoz? Vagy a dolgozó bankszámlájára, és ő rendezi a hiteltörlesztést? Milyen papírokat kell elkészíteni a munkáltató és a munkavállaló részéről? Köszönöm.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2