• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Több munkáltató

Tisztelt Szakértő! Azt szeretném megkérdezni, hogy a munka törvénykönyve (195. §) által lehetővé tett, és az Art. 16. § (4b) bekezdésében is szabályozott több munkáltató által egy munkavállalóval létesített munkaviszony esetén hogyan történik a munkáltatók között a munkaviszonyra tekintettel kifizetett költségek elosztása, azok számlázása? Konkrétan arra vagyok kíváncsi, hogy az Art. által kötelezően kijelölt egy "képviselő" által a munkavállalónak megfizetett összegeket feltételezem, elosztják egymás között a megállapodásuk szerint a résztvevő munkáltatók. Ennek alapján a többi munkáltató megtéríti a költségek egy részét a "képviselő" munkáltatónak. Ezt hogyan könyvelik/számolják el egymás között? Milyen pénzügyi bizonylat alapján? Válaszát előre is köszönöm.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1