• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Bér/munkaügy – igazolások kiadása, bér kifizetése

Tisztelt Adózóna! Két munkaügyi kérdésben kérném a segítségüket: 1. Egy cégnél teljesítménybérrel kombinált elszámolást alkalmaznak. Nem az egyén teljesítményét mérik, hanem üzemenként összevontan. Mivel csak a hónap végén derül ki a csapat tényleges teljesítése, a hónap közben kilépő dolgozóknál az a gyakorlat, hogy aláíratnak a munkavállalóval egy papírt, miszerint a bér kifizetése/igazolások kiadása – az Mt-ben foglalt határidőtől függetlenül - a normál menetben szokásos, tárgyhót követő 10. nap. A kérdésem csak annyi lenne: valóban jogszerűen megállapodhat a munkáltató a dolgozóval erről? 2.A hó végi fizetési jegyzékek kiosztásra kerülnek, de az átvétel igazolása nem a jegyzék egy második példányán, a dolgozó által történik, hanem a csoportvezető ír alá egy adatok nélküli, csak a munkavállalók nevét tartalmazó listát. Helyes ez az eljárás? Segítségüket előre is köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5