adozona.hu
Pénztárgép-használat székhelyen kívül
http://adozona.hu/kerdesek/2014_7_28_Penztargep_hasznalat_szekhelyen_k_aye
Pénztárgép-használat székhelyen kívül
Tisztelt Szakértők! Szeretném állásfolgalásukat kéri a következő ügyben: non-profit szervezet pénztárgép-köteles tevékenységet végez, és a székhelyén a pénztárgépet használja. Évente 5 alkalommal szabdtéri rendezvényt szervez, melyre több ezren látogatnak el. 9-15 kapun lehet bejutni a rendezvényre, ahol jegyszedők nyugta ellenében engedik be a látogatókat. A pénztárgépes anno, amikor a pénztárgépet üzembe helyezte, elmondta, hogy használhatjuk a pénztárgépet székhelyen kívül is, de ezt be kell jelenteni a NAV-nak. Nekem technikai problémám va: a terület ahol a rendezvény van, óriási lakott területen kívül van, és több kapun léphetnek be a látogatók. Egy pénztárgép lévén fizikailag kivitelezhetetlen a pénztárgép használata, csak nyugtázni tudunk. A rendezvény 2 napos, a jegyszedők elszámolása időszakos, a rendezvény összesítése másnap történik meg. Tudom hogy gyakorlat nincs rá, de Önök szerint a nyugtás bevételeket a pénztárgépbe be kell ütni a rendezvényt követően? Ezzel annyi problémám van, hogy ha több millió forint beütés történik az összesítés után egy tételben, akkor a NAV azzal mit kezd? A nyugtás bevételeket be kell ütni vagy sem a pénztárgépbe? Várom megtisztelő válaszukat, tanácsukat, ötletüket. Köszönettel: Szabó Anita