adozona.hu
Online pénztárgép meghibásodása
http://adozona.hu/kerdesek/2014_7_28_Online_penztargep_meghibasodasa_krm
Online pénztárgép meghibásodása
Mi a teendő abban az esetben, ha a szerviz nem tud csere pénztárgépet biztosítani online pénztárgép meghibásodása esetén? 2014-ben beüzemelt online pénztárgép rövid időn belül meghibásodott, a szerviz javításra elszállította. Az előírások szerint, ha 15 napon belül nem sikerül a javítás, akkor a szerviz köteles csere pénztárgépet biztosítani. A társaság pénztárgép használatára kötelezett, nyitás óta gépi nyugtát ad. 15 napig van lehetősége kézi nyugtát kiállítani. Mi van akkor, ha eltelik a 15 nap, az online pénztárgép javítása még nem készült el, és a szerviz továbbra sem tud cseregépet biztosítani, függetlenül attól, hogy ez számára kötelező lenne? Továbbra is adható kézi nyugta addig, amíg az online pénztárgépet nem hozzák vissza a javításból, vagy minden eladásról számlát kell kiállítani, és ebben az esetben hetente jelenteni?Vagy bérelni kell online pénztárgépet, mert a szerviz nem tud cseregépet biztosítani, vagy be kell zárni az üzletet? Válaszukat köszönöm. Üdvözlettel: Szalay Ilona Margit