A Számviteli iratminták és szabályzatok termékcsomag anyagainak a letöltéséhez az alábbi hozzáférések valamelyikének megléte szükséges:
Korlátozott hozzáférésű Adózóna-előfizető – azon felhasználók, akik 2020. 04. 15. és 2020. 05. 14. között megrendelt és befizetett Adózóna előfizetésük révén férnek hozzá korlátozottan a kiadványhoz, a megrendelt előfizetési csomag típusától függetlenül díjmentesen jogosultak az Adózóna szakértői által kiválasztott, alábbi segédanyagok letöltésére:
Az új GDPR-előírások nemcsak lényegesen bonyolultabbak, hanem több kötelezettséget is rónak az érintett hazai vállalkozásokra, melyek megsértéséhez akár 20 millió eurós bírság is kapcsolódhat. Ön felkészült a változásokra?
Hogy segítsünk megfelelni, igyekszünk minél több tanácsot, praktikát és esettanulmányt megosztani az Adózóna oldalain, és tanácsadóink is várják a témával kapcsolatos kérdéseit.
Emellett, hogy még egyszerűbben átláthassa a GDPR előírásait, és könnyedén felmérhesse, pontosan milyen feladatokat ró önre az új szabályozás, illetve, hogy minél egyszerűbben felkészülhessen a várható ellenőrzésekre, az Adózóna legújabb kiadványában egy helyen foglaltuk össze a témával kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat.
1. Olyan gyakorlati kérdésekre kaphat választ, mint például:
2. Megtudhatja a legfontosabb információkat a jogi háttérről:
3. Elolvashatja a GDPR rendelet szövegét.
Az Adózóna GDPR szakértői által összeállított digitális iratmintacsomag 28 különböző dokumentumot tartalmaz, amelyek lefedik a leggyakrabban előforduló eseteket, amelyekben a munkáltatónak a GDPR előírásai szerinti gondossággal kell eljárnia.
Az iratmintacsomag tartalma:Az Adózóna GDPR szakértői által összeállított digitális iratmintacsomag 25 különböző dokumentumot tartalmaz, amelyek segítséget nyújtanak azokhoz a leggyakrabban előforduló esetekhez, amelyekben a kereskedőknek, webáruház üzemeltetőknek a GDPR előírásai szerinti gondossággal kell eljárnia.
Az iratmintacsomag tartalma:
Fizessen elő az Adózónára, és kérdezzen akár a munkaügyekkel kapcsolatban szakértőinktől!
Amiért érdemes az Adózónára előfizetni:
Széles szolgáltatáscsomag, kimagasló szakmai színvonal, verhetetlen ár!
Ahogyan a cégek megalakulnak, úgy meg is szűnnek. Ez nem feltétlenül jár veszteséggel vagy kudarccal, azonban bármilyen esetről is legyen szó, egy cég működésének lezárása hosszú és összetett folyamat.
A cégeljárási feladatok mellett rendezni kell az adózási és számviteli tennivalókat, emellett az adatszolgáltatási kötelezettségről sem szabad megfeledkezni. Ezek a feladatok ugyanakkor komoly kihívás elé állíthatják a társaságokat, hiszen a cégek megszüntetése nem a mindennapi rutin részét képezi. Hiánypótló kiadványunk a fenti feladatok elvégzésében nyújt gyakorlati segítséget a szakemberek számára. A cégek megszüntetésének, végelszámolásának meglehetősen szegényes az irodalma, pedig egy vállalkozás Magyarországon nem ér meg átlagosan csak öt évet. Vagyis aki egyszer alapított egy társaságot, az jó eséllyel be is fogja zárni azt. De ha nem is jut el a vállalkozás a végelszámolásig, akkor a beolvadás vagy a felvásárlás is okozhat fejtörést a cégvezetésnek. Nem elsősorban a cégjogi kérdések szempontjából, hanem egy sor adózási, számviteli kérdés miatt. Veszteségelhatárolás, áfakérdések és munkaügyi rendelkezések egyaránt megoldásra várnak, ha a vállalkozás megszüntetéséről kell intézkedni. Legújabb kiadványunk sorra veszi a főbb eljárási formákat, döntési szempontokat és feladatokat, gyakorlatias segítséget ad ezzel egy végelszámolás vagy egy felszámolás véghezviteléhez, de segítséget nyújt például abban is, hogy egy beolvadás vagy egyesülés során hogyan kell elkészíteni a vagyonmérleget szabályszerűen.
Ízelítő a kiadványban tárgyalt témakörökből:
Gondjai vannak a cégkapu használatával? Az Adózóna segítségére lesz! Most 10% kedvezménnyel vásárolhatja meg kiadványunkat, a Cégkapu a gyakorlatban 2019 című segédanyag-gyűjteményt, amelyből választ kaphat azokra a kérdésekre, amelyek a leggyakoribb problémát okozzák a felhasználók számára.
Minden gazdálkodó szervezet számára kötelező a teljes körű elektronikus ügyintézés. A törvény hatályba lépése óta a cégek számára csak az ebbe a körbe tartozó biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségek (KÜNY tárhely, cégkapu, hivatali tárhely) állnak rendelkezésre, amelyeken keresztül a hatóságokkal tartani tudják a kapcsolatot.
Az Adózóna az önök véleménye alapján leginkább problémásnak talált területek használatának részletes bemutatásával szeretné segíteni a cégkapus ügyintézést. Az összeállított segédanyag-gyűjtemény 35 letölthető segédletet tartalmaz, amelyek videók, leírások és kérdés-válasz-gyűjtemények formájában támogatják az egyes funkciók használatát.
A segédanyagok a problémás kérdésekre fókuszálva, tömören, gyakorlatiasan mutatják be a cégkapu kezelésének legfontosabb tudnivalóit. Ha szeretne átfogó képet kapni a témáról, a segédanyagok áttanulmányozásával magabiztos felhasználói tudást szerezhet.
Ha kevés az ideje, és mindig inkább célirányosan egy-egy területet szeretne ellenőrizni, a kiadvány részletes tematikus alábontása ezt is lehetővé teszi.
Az ingatlanügyletek nagy értéket képviselnek. Előfordulásuk a cégek életében viszonylag gyakori, magánszemélyeknél ritkább, de értéküknél fogva magas kockázatot hordoznak.
Ezt a kockázatot erősíti a rendkívül bonyolult szabályozás.
A kiadvány körbejárja az ingatlanokkal kapcsolatos ügyleteket mind a magánszemélyek, mind a cégek vonatkozásában. Gyakorlati segítséget ad egy-egy ügylet kapcsán a kapcsolódó kötelezettségek teljesítéséhez; döntési helyzetekben megkönnyíti a választást a lehetőségek közül. Tartson velünk, vegyük át közösen az eszköztárat, hogy biztosan mindenre gondoltak-e, minden lehetőséggel élnek-e.
Válságkezelés az Adózónával
Ha most rendeli meg előfizetését, akkor az Adózóna előfizetési csomag részeként garantáltan megkapja az Ingatlanügyletek adózása, számvitele című legújabb kiadványunkat.
Ízelítő a kiadvány tartalmából:
Már harmadik kiadványunkat szenteljük a számvitel speciális eseteinek, melyben olyan gazdasági események számvitelével foglalkozunk, melyek egy-egy ágazat sajátos tevékenységéhez kapcsolódóan merülnek fel.
Kiadványunk segítséget nyújt a cégvezetőknek és könyvelőknek könnyebben eligazodni a nem szokványos számviteli ügyletekben, és hasznos iránymutatást ad példákkal és esettanulmányokkal alátámasztva, legyen szó értékpapírok kezeléséről, támogatások könyveléséről, illetve a kártérítés vagy a kártalanítás eseteiről.
Az áfatörvény az egyik legnehezebben értelmezhető jogszabály az adózásban, megfelelő rutin és tudás mellett is könnyen elvesznek még a szakemberek is a jogszabályi szöveg értelmezésében.
Kiadványunk nem teljes körű áfamagyarázat, csak szemezget az áfatörvény speciális eseteiből, vagyis a példák, problémák és kérdések nem fedik le a jogszabály teljes terjedelmét, viszont így is számos, eddig nem részletezett témát bont ki.
Milyen típusú adózást választhat az egyéni vállalkozó? Lehet-e munkavállaló? Milyen tb-szabályokkal érdemes tisztában lenni? Mire kíváncsi a NAV? Milyen a szabályszerű nyilvántartás, könyvvezetés? Kiadványunk az egyéni vállalkozók döntéseihez kíván segítséget nyújtani.
Ízelítő a termék tartalmából:
Az 2023-as Mt. változások rég nem látott mértékű módosítást jelentenek, időszerű frissíteni a céges iratmintákat. Ha megfizethető áron szeretne túlesni ezen, megtalálta a legjobb lehetőséget.
Kösse meg könnyedén munkaügyi szerződéseit, és vezesse munkaügyi nyilvántartásait egyszerűen a csomagban található 117 irat- és szerződésminta segítségével!
A letölthető és szerkeszthető dokumentumok felhasználásával szakszerű munkaszerződéseket köthet a legkülönfélébb jogi helyzetekben, emellett a nyilvántartási kötelezettség teljesítéséhez is talál iratokat, a tájékoztatási és munkakörileírás-minták használatával pedig könnyebbé és gyorsabbá teheti a munkaszervezést, a napi személyügyi munkát.
A kiadvány tartalmilag felöleli a foglalkoztatás folyamatát, kezdve a munkaviszony létesítésétől annak befejezéséig.