• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Felújítás elszámolása

Egy egyesület konzorciumi együttműködési megállapodást kötött az önkormányzattal támogatásban részesített projekt megvalósítására. A konzorcium vezetője az önkormányzat. A konzorciumi megállapodás szerint a támogatást az önkormányzat kapja, és a projekt keretében elszámolható költséget is 100%-os mértékben az önkormányzat viseli. A vissza nem térítendő támogatást az egyesület tulajdonában lévő ingatlan felújítási költségeire kapják, a támogatás mértéke 100%, a folyósítás egy összegben, támogatási előlegként az önkormányzat bankszámlájára történt 2023-ban, az elszámolást az önkormányzat nyújtja be a támogató felé. A projekt időtartama a 2023-as és 2024-es évet érinti. A konzorciumi szerződés ezen kívül annyit tartalmaz, hogy a tagok a projekt befejezését követően az abban meghatározott célok megvalósítása érdekében a fenntartási időszakban továbbra is együttműködnek. Hogyan, mikor, és milyen bizonylat alapján kell az egyesületnek az ingatlan támogatásból megvalósuló, nagy értékű felújítását a könyvelésben elszámolni?


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5