• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Változásbejelentés

Tisztelt Szakértő! Szíves segítségét kérném a következő eset kapcsán. Számomra jogilag nehezen értelmezhető, mely változásbejelentéseket szükséges a cégbíróság részére jogi úton megtenni, és melyek azok, melyeknél az ügyvezető saját hatáskörben eljárhat egy szimpla 23T201T bejelentő segítségével. 1. A cégbíróság részére megtett bejelentéseket minden esetben jelezni kell a NAV-nak? Nem közli automatikus a cégbíróság a NAV részére a változásokat? 2. Főtevékenység változását minden esetben a cégbíróságnak szükséges jelenteni? 3. Egyéb tevékenységben bekövetkezett változásnál kötelező a cégbíróságnak jelezni vagy elegendő a NAV-nak? Mi befolyásolhatja a bejelentést? A TSZ-ben kiköthető-e, hogy nem szükséges ilyen bejelentés a cégbíróságnak, nem kell módosítani a TSZ-t. 4. A felső két kérdés ugyanígy vonatkozóan a székhely/telephely kérdésére vonatkozóan is érdekelne (például telephely változás, létesítés vagy új székhely stb.). Előre is nagyon köszönöm szíves segítségét!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5