• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Garanciális javításra visszakapott áru

Tisztelt Szakértő! Közösségen belüli vevőnk CMR-rel saját gyártású termékeinket küldött vissza garanciális javításra. A megrendelés és visszaigazolás alapján az értékesítés ex-works paritású. Helyes eljárás-e, hogy a javításra visszaküldött gépeket nem számlázza vissza, hanem javítás után, szintén CMR kíséretében szállítjuk vissza az árut. Válaszát előre is köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2