• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Katalógus és áruminta

Tisztelt Szakértő! Cégünk fa építőanyagok forgalmazásával foglalkozik. Termékeink népszerűsítéséhez egyrészről katalógusokat adunk partnereinknek, másrészről pedig úgynevezett termékfüzéreket adunk az asztalosoknak, tervezőknek, melyek szín- és anyagminták, hogy az ő vevőiknek meg tudják mutatni, és ez alapján ki tudják választani a megfelelő munkalapot, lamináltat, bútorlapot stb. Ezeket többnyire ingyen adjuk oda. De előfordul, hogy bizonyos esetekben ellenérték fejében vehetik meg (például mert nem tartozik ahhoz a körhöz, melyet mi előre meghatároztunk, akik ingyen megkaphatják). Kérdésem az, hogy ennek milyen adóvonzata van? A katalógusok beszerzési ára 2000-50 000 forint között van, a termékfüzérek beszerzési ára is 5000-80 000 forint között. Katalógusokat szakirányú középiskolákba is eljuttatunk, azzal a céllal, hogy a jövőben munkaerőpiacra kerülő szakemberek ismerjék meg termékeinket, illetve cégünket. Kell-e vagy tudunk-e különbséget tenni a kétféle katalógus osztása között? Válaszát köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2