Hozzászólások 0

Pénztárgép, napi nyitás, zárás

Tisztelt Szakértő! Ügyfelem falusi turizmus szintű szálláshely-szolgáltatást végez, hivatalosan nem kötelezett pénztárgép üzemeltetésre. Ennek ellenére a vezetőség úgy döntött, hogy 2017-től pénztárgépet használnak. Szükséges-e minden nap nyitást-, zárást végezni a pénztárgépen, akkor is, amikor például több napon keresztül nem érkezik, nem érkezhet új vendég, mert teltház van? Pénztári esemény napokig nem történik, vagy azért, mert új vendég nem érkezik, vagy mert már több hónappal előre rendezték a szállásdíjat. Lehetnek e ilyen "szünetek" a NAV felé történő adatszolgáltatásban? Van-e lehetőség arra, hogy az "eseménytelenségről" naplóban rögzítsék, miért nem nyitották meg napokig a pénztárgépet? Van-e erre valamilyen rendelkezés, ami ezt szabályozná? Köszönettel: Gergely Julianna könyvelő


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5