• Ecopartners Kft. Kft.
Hozzászólások 0

Ingatlan bérbeadása, költség elszámolása

Tisztelt Szakértő! Adószámos magánszemély bérbeadással hasznosítja irodai bútorokkal és eszközökkel berendezett ingatlanát. 2013. év során a bérlővel megszűnt a bérleti szerződés, az új bérlővel 2015 év februárjában került megkötésre a szerződés a köztes időben az ingatlan üresen állt. Kérdésünk, hogy a felmerült költségeket - ingatlan amortizáció, eszközök amortizációja, közös költség, közüzemi alapdíj stb. - a nem bérbeadott időszakra is elszámolhatja a magánszemély (a 2015 és 2014. évi időszakra felmerült és el nem számolt költségeket is beleértve)? Az ingatlan cég részére került kiadásra. Ha a magánszemély tévesen kalkulált és év közben észreveszi, hogy a költséghányadra vonatkozóan magasabb arányt állapított meg, korrigálhatja-e nyilatkozatát a kifizető felé? Köszönettel, EcoPartners Kft.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5