• Józsa Ibolyka
Hozzászólások 0

Vendéglátóegységekből kilépett dolgozók járulékai

Tisztelt Szakértő! Vendéglátó és szállodai szolgáltatási tevékenységet végző cégek esetében a 03. hóban kilépett alkalmazottak esetében – a vonatkozó kormányrendelet előtt és után kilépetteknél – hogyan kell elszámolni az alkalmazotti járulékokat és a cég járulékait? A kormányrendelet megjelenése előtt kilépett az alkalmazottak cca. 40%-a, akiknek a járulékai teljes mértékben levonásra kerültek. Helyesen gondoljuk-e, hogy ezeket az elszámolásokat módosítanunk kell, és a nettó bér ülönbözeteket át kell utalnunk a kilépett alkalmazottak részére? Köszönettel: Józsa Ibolyka


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2