Hozzászólások 0

Nyomda

Tisztelt Szakértő! Vállalkozásunk nyomdát üzemeltet. Szeretnénk nem saját gyártású irodai papírárukat is értékesíteni a betérő ügyfeleknek, mint például naptárt, határidőnaplót stb. Ezeket a megvásárolható termékeket egy polcon helyeznénk el az irodában, ahol a számlákat állítjuk ki a nyomdai szolgáltatásokról és felvesszük a rendeléseket. Kérdésem az lenne, hogy ebben az esetben bolti értékesítés valósul-e meg, azaz a 47.62 Újság, papíráru-kiskereskedelmi tevékenységet kell bejelenteni az önkormányzatnak és pénztárgéphasználati kötelezettség lép életbe, vagy esetleg 47.99 Egyéb nem bolti, piaci kiskereskedelmi tevékenységként is végezhető? Nem tudjuk besorolni ezen tevékenység végzésének jellegét, ezáltal nem vagyunk abban biztosak, hogy kell-e pénztárgépet használni ezen termékek értékesítése esetén.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2