• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Elévülés

Tisztelt Szakértő! Egy kft.-nél vizsgálatot indított a NAV. Az ellenőrzés típusa: egyes adókötelezettségek vizsgálatára irányuló ellenőrzés. Ennek keretében 2007. és a 2009. évben a kft.-től távozott dolgozók kilépő igazolásait és bérjegyzékeit kérik az ellenőrök. Jogos-e a NAV kérése? Ha igen, miért, ha nem, miért nem? Köteles-e a kft. a 2007. és a 2009. évi bérjegyzékeket, kilépő dolgozói igazolásokat a NAV ellenőreinek rendelkezésére bocsátani? Egyáltalán terheli-e őt e dokumentumok vonatkozásában megőrzési kötelezettség? Megtisztelő válaszát előre is köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2