• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Reklámügynöki jutalék

Tisztelt Szakértő! A reklámadótörvény beszabályozta az ügynökségek jutalékát. Ezek szerint a teljes reklámköltségre 15 százalék jutalék számítható fel. Ezt hogyan kell értelmezni? A megrendelő, „M” reklámügynökséget megbízza a teljes kampány lebonyolításával, és nem médiatulajdonos az ügynökség. Tehát, „M” reklámügynökség reklámfelületet bérel „C” reklámügynökségtől, aki ezt egy „X” médiatulajdonostól bérli. Ha „C” reklámügynökség plusz 10 százalékkal adja tovább „M” reklámügynökségnek a felületet, tehát 110 egységért, akkor „M” reklámügynökség a 110-re teheti rá a saját 15 százalékát, vagy csak a 100 egységre a maradék 5 százalékot? Válaszát előre is köszönöm. Üdv: Bácsi Ferencné


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2